Projekt se lahko poleg vsebinskega vidika, ki spodbuja uporabo javnega potniškega prometa, pohvali tudi s tem, da združuje interes 21 različnih partnerjev. Skupaj sledimo ciljem trajnostne mobilnosti in se zavedamo, da so njeni učinki dolgoročni in vidni šele po daljšem časovnem obdobju. Žal letošnje ukinjene linije kažejo, da je morda potreben drugačen pristop ali pa le več vztrajnosti. Ukinile so se namreč t.i. linije Hop - on Hop off v Radovljici, na Pokljuko iz Bleda in Bohinja ter v Kamniku. Upamo, da vsak neuspeli poskus za sabo pusti vsaj nove naučene lekcije. Dejstvo, ki pa se ga morajo zavedati predvsem akterji in odločevalci na prometnem področju pa je, da je spreminjanje potovalnih navad dolgotrajen proces. Zanimivo pa je, da na drugi strani opažamo izražen interes po podaljšanju veljavnosti voznega reda na določenih območjih, na primer čez Vršič. Vendar pa samo interes turističnih delavcev, turistov ali domačinov žal ni dovolj, da bi prebil okostenelost odgovornih deležnikov, pa naj bo to prevoznik, občina ali država. Z našim projektom želimo zato dregniti in spodbujati tudi sodelovanje različnih vpletenih, brez katerega (spet dolgoročno) ne gre.
Letos smo pomen trajnostne mobilnosti v občutljivem alpskem prostoru prepoznali CIPRA Slovenija, Stalni sekretariat Alpske konvencije, Slovenska turistična organizacija, Planinska zveza Slovenije, Triglavski narodni park, Kärnten Bus, lokalne turistične organizacije Bled, Bohinj, Bovec, Idrija, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Ljubljana, Maribor, Preddvor, Slovenj Gradec, Solčavsko, Sotočje in Tržič.
Knjižica v slovenski in angleški verziji je na voljo pri vseh partnerskih organizacijah, poleg tega pa tudi v elektronski obliki spodaj, na spletnih straneh CIPRE Slovenija ter vseh partnerjev. Dostopna je tudi preko QR kode.
Vozni redi v Alpah 2016 (4 MB)
----------------------- Povezane novice:
|